Sunday, February 17, 2013

Korea versus Scotland

22 January 2013

Korea versus Scotland? Sounds weirds, isn't it? Ini bukan pertandingan atau kompetisi. Tapi ini adalah ide saya untuk membuat cupcake khusus untuk adik saya yang sedang meneruskan kuliahnya di Scotland. Lalu kenapa Korea? Karena adik saya is crazy about Korea. Anything about Korea, especially boyband from Korea.

Di cupcake ini saya buatkan Hanbok yang merupakan baju khas Korea dan Tartan Kilt yang merupakan baju khas Scotland. Bukan hanya itu saya juga membuat bendera Korea dan Scotland. Tak lupa saya sisipkan edible image seorang pria yang menggunakan baju ciri khas Korea sedang memainkan bag pipe dan tulisan Happy Birthday dalam bahasa Korea. Dan inilah hasilnya :)



Happy birthday my sister, I wish you could finish your study with a great result and Allah SWT bless you :*

No comments:

Post a Comment